در کوچه باغ فراموشي




Thursday, August 22, 2002

٭
آدم بايد روح بزرگي داشته باشه كه به فكر رفاه همه باشه

بانيان Internet از آن دست آدمهائي هستند كه حس خود خواهي درونشون تنها با ديگر خواهي ارضاء ميشه و به همين دليل هم هست كه هميشه سود حاصله از فعاليتهاي آنها شامل حال همه ميشه
در مقابل آدمهاي حقيري هستند كه خودخواهي روز افزون آنها منشاء اعمال احمقانه اي ميشه و حتي متوجه نيستند كه اين كارها نه تنها نشانه قدرت نيست بلكه حاكي از ضعف و پوچي مفرطي است كه درون اشان را مملو كرده.

نمونه كاملا ملموس اين افراد وجود خانم X در مجموعه NPCI است كه سمت منشي مدير عامل بخش JV را دارد.
كل مجتمع NPCI از طريق شبكه داخلي به سيستم اطلاع رساني Internet مرتبط است يعني هر PC داراي كارت شبكه بوده و از طريق كابل شبكه به شبكه اصلي اينترنت وصل ميشود و شما با روشن كردن كامپيوتر ميتوانيد وارد شبكه اينترنت شويد.

در بخش JV هفت كامپيوتر وجود دارد كه به لطف خانم X و به صورت مخفيانه از دسترسي به شبكه اينترنت محروم هستند . از نظر ايشان تنها كساني كه حق استفاده از اينترنت رادارند، در درجه اول شخص خودش و در درجه دوم يكي از مدير پروژه ها ( و آن هم بدليل اينكه در حوزه آن فرد بخصوص حرفشان خريدار ندارد) ميباشد.

شايد بخواهيد بدانيد كه پس من چگونه به اينترنت دسترسي دارم؟
خوب داستانش طولاني است . در بدو ورود من X به خود اجازه داد كه بطور مخفيانه كابل شبكه را بردارد و برنامه كارت شبكه را نيز از PC من DELETE كند . از آنجائي كه من از طريقي موضوع حق استفاده از Internet را ميدانستم و همچنين اطلاعات مختصري در مورد كامپيوتر نيز دارم فهميديم كه موضوع از كجا آب ميخورد . حدود 3 ماه صبر كردم بعد خيلي دوستانه از ايشان خواهش كردم كه امكانات استفاده از شبكه را در اختيار من قراردهند X هم پذيرفت .

بعد از حدود يكي دو ماه دل مباركشان طاقت نياورد و با يك عمليات فضائي و با در دست داشتن اين بهانه كه يكي از همكاران وارد سايتهاي XXX شده و آثار جرم را مسئول سيستمها ديده و خلاصه چه و چه و چه ..... كه اگر R&D بفهمه كل شبكه JV قطع ميشه و آبروي همه ميره ........ دوباره كابل شبكه كامپيوتر من را قطع كرد و گفت كه فلاني اين كار را كرده ( يه مقام بالاتر ) خلاصه يكي دو ماهي صبر كردم بعد رفتم از يه جائي يه كابل شبكه گرفتم و بصورت مخفيانه دوباره به شبكه وصل شدم.



........................................................................................

Home